<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Cerita Semalam
written on Saturday, December 17, 2011 @ 4:30 PM ✈

Assalamualaikum and hi there.

So, how's cuti? Best? Tak? Kisah pulak cuti korang tak best. *facepunch please. Well, my cuti is worse. But not that worse sampai worse to the max but worse. Worse still worse lah kan? Tapi cuti aku takde lah worse mana so err.. err.. forget it. My cuti is tak dapat ditafsirkan melalui kata-kata yang keluar dari mulut. Ohh puh-lease. Why is it so jiwang? Padahal aku tak pergi tengok Ombak Rindu lagi pun -.- My cuti is okay okay. Done about cuti.

Okay, apa jadi semalam? Refresh kejap. Yaaa.. Ingat dah. Semalam. I meet my beloved alien. Kenapa kau tak makan calcium banyak banyak time cuti Mira? Baru tinggi sikit. Ni tak, aku je tinggi. Hewhewhew. So, semalam around pukul 10 aku datang rumah dia. Thanks to my mom sebab hantar. Tak payahlah aku naik bas. Aku pun dah lupa macam mana nak naik bas -.-

Sampai-sampai terus text "Mira, aku dah ada dekat bawah ni". Naik. 3 kali aku ulang alik depan rumah dia. Malu lah pulak nak masuk. Puhahahaha XD Tapi masuk lah jugak. "Assalamualaikum". Masuk rumah orang bagi salam lah deyy. Amira keluar buka gate and first ayat dia guess what? Bukan "Wahhh, lama tak jumpa kau" or else. First ayat dia was " Tiqa, tinggi gila kau." Puhahahaha XD Did I get taller this holiday? Cukup cukup lah aku tinggi.

Masuk tunggu dia siap kejap. Then makdia cakap pasal tuition. Yes, I need a tuition. Tengoklah Add Math aku hari tu. Memang zxcvbnm lah kan? So, nak register Januari nanti. Lahh, I thought that tuition tu start Disember. Januari pun Januari lah. Then pergi rumah Qila. First beli topup dulu. Dah lama tak topup. Twitter pun tak boleh nak cilok RM1 dah. Kesian twitter. Part naklintas jalan tu memang err.. err.. cuak kot. Jalan dia macam besar je. Akudengan Mira lari laju laju. Dia takpelah, takde pape. Aku kena kendong bunch of comics.

Sampai dekat divider tu suddenly aku "Ohh mamai!" Entah makhluk mana campak kucing tu dekat situ. Pergi lah tanam dekat tempat lain. Ni kau campak dekat divider je? Lintas lagi then sampai dekat rumah Qila. Masuk.Anak anak buah dia terus jerit panggil dia. Dia turun then naik balik dengan kitorang. Borak and borak and borak. Kalau borak dengan Qila memang tak sah tak gelak to the max. Then exchange exchange comics balik.Well, I'm addicted to comics and so do her. But satu komik tu title Jangan Pandang memangcut off mood macam tu je.

Qila bagi dekat Mira. Siap suruh "Kakak, jangan lupa bawak balik binatang tu". HAHA. Sembang sembang. Online online. Twitter buat hal and kecoh lah dalam bilik pasal twitter. Dengar lagu. Kitorang keep on repeat Unintended. That song was effing awesome. Then turun bawah masak Maggi and makan Maggi. Lepas tu naik balik. Borak borak. Then turun balik. Main dengan anak buah dia Balqis dengan Mukhlis tu. *aku eja betul ke ni? Then naik balik.

Online lah lagi. Then main cleverbot tu. Macam haremmmmm. Menggila lah kitorang main menatang tu. Satu soalan tu dia tanya "Siapa nama kau?". Aku pun jawablah "Alah, nama aku Apit yang trending dekat twitter tu? Tak tau ke?". Bhahahahaha XD Semua gelak. Then cleverbot jawab PENTIPU. See that? PENTIPU. Manusia manalah yang tak reti eja tu. Then main main lagi. That cleverbot memang miang macam daun yang yang alaa.. Yang mak kita selalu cakap " Jangan pegang daun tu, miang nanti. ". That thing.

Lepas tu pukul 5.30 balik rumah Mira. And kitorang jadi macam the sweetest couple ever jalan dalam hujan bawah payung 7Eleven warna pink aku tu. Bila lalu dekat tepi, masing masing cuak takut kena simbah. Lepas tu ada yang hon. Macam kau je ada hon. Aku pun ada hon jugak lah. Tapi dekat rumah. Hoho. Then singgah beli keropok lekor. Tengah sejuk sejuk makan keropok lekor panas panas memang sedap.

Lepas tu Evin datang dengan kawan tusyen Mira yang nama Fakhrul. Dorang borak pasal tuition and aku focus dekat plastik keropok lekor. Dorang blah. Sekali Evin mula dengan perangai gila dia tunjuk tunjuk dekat Mira and Fakhrul. Ayokk aku tak tahu. ATTENTION: MEREKA BERDUA TIADA APA-APA. JANGAN BUAT GOSIP NANTI SAYA KENA. Lepas dah habis naik atas kejap then turun balik sebab my mom dah sampai. Balik rumah dengan muka penat tapi lepas nampak semua komik tu terus tak penat.

The end. Tapi post ni tak sampai the end lagi. Err, cuti lagi 2 weeks. Then sekolah. Lepas tu SPM. Oh mamaii. Why SPM? Why? Tak boleh ke kalau tak payah SPM? Then terus dapat 10 A's? Terus masuk uni? *facepunch again. Gila apa? Nak senang tak nak usaha. Tapi best lah pulak. We're gonna be seniors. Perkataan tu best je. Hoho. Yelahh, student tahun akhir kan? Tahun akhir? I want all my school things baru. HAHAHA *evil laugh. Kasut dah decide nak beli macam Mira. Beg nak beli macam dorang semua. Sama pattern. I hope boleh -.-. Baju memang sama. That blue uniform. Semua baru. Can I mom?

Hehe. So, that's all. Bye readers. Iloveyou. May peace be upon you :)

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life