<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Second week of school
written on Saturday, January 14, 2012 @ 8:45 PM ✈

Asaalamualaikum and hi.

Hawawyu? Sihat ke idok? Tak? Takpe takpe, saya BSMM yang terlatih. *terlatih untuk buat orang masuk hospital je -.- Saya boleh rawat anda. Sumbat Panadol dalam mulut lepas tu "Kau telan sekarang! Kalau tak aku sepak nanti". Perghhhhhh.. Jahat nak mampus minah ni. K, benda ni takde kaitang.. Ehh, aku orang ganu ke? K, takde kaitan dengan BSMM. Cuma saya memang jahat je. *lari sekarang And baik too. *muntah warna.. suka hati nak warna apa. warna magenta pun boleh And kejam too. And naive too. *angkat kening double jerk Ahhh, pedulikan perempuan gila ni. Sah mereng sejak dapat tahu nak SPM bulan November ni.

K, saya dah tak gila. Dah tak payah lari dah ehh? Meh sini ramai-ramai duduk depan lappy baca post saya.  Ingat ehh, jangan lupa Milo dengan biskut dekat tepi kot kot perut mintak makanan ke kan? Perghhh, intro aku je dah melalut habis. Tapi dari tadi tak start. Sigh........ K, sekarang dah second week kita sekolah kan kan? Second kan? Ke aku je yang tak reti nak kira berapa hari dah sekolah ni? So, how was your weeks? Better than last year? Worse? Ohhh, mine is not worse. It's just ataih pagak.

Fisrt day sekolah. Excited! *loncat-loncat Perhimpunan. Wuuuuuu.. Kitorang dapat Pengetua baru tauuu? She's awesome and she's kerek too. But, she's more awesome than kerek. A lot of changes has been made. And kitorang yang Form 5 ni semua macam "Kenapa Pengetua yang awesome masuk time kita dah nak keluar? Sigh........" So, first day dah dengar ucapan Pengetua yang panjang berjela-jela kalah pidato punya speech. And she's talking about IMAGINATION.  Dalam kepala aku fikir Spongebob sebab dalam episode bila tah dia cakap pasal imagination *sambil tangan gerak dari atas kepala ke tepi macam Panbob And and kitorang bukan pelajar tau? Kitorang Esempi. and kitorang takde library. Kitorang ada Persada Ilmu.

Dolu dolu, sekolah kitorang sekolah Juvana sebab banyak gangstahhh but now dah jadi High School Musical dah sebab kitorang ada band sekolah. Awesomeeeee *muka terlopong And banyak lah yang berubah. Yang paling striking di mata ialah blok area Persada Ilmu tu warna green neon and yellow. Memang terkelip-kelip mata den nak nengok. Kelas pun dah tukar. Kitorang dah tak dapat layanan eksklusif dah. No more blok baru. Sekarang dekat blok D ke E ehh? Wapucitau. Depan tangga pulak tu. Memang aku tak concentrate lah kan? Asal orang lalu, aku tengok. Dahlah aku duduk tepi tingkap.

And for sure dah jadi SPM candi's ni, homework pun menggunung macam Gunung Angsi je. Fisrt day dah ada homework Add Math. Padahal text book tak dapat lagi tu. And sekarang pulak dah tuition. Fuhhhh.. fixed maa schedule. Balik sekolah sempat duduk kejap je then terus ready nak tuition pulak.
Memang hari-hari gua penat lah kan? But, sacrifice! SPM! I will do anything for you honey. *ohh puh-lease.. tak kuasa I So, for today pulak. Sekolah kitorang kan, dah boleh kan, buat perjumpaan hari Sabtu. Wuuuuuuuuuuu.. So, aku-dengan-semangat-yang-membara-walaupun-bangun-lambat-sebab-tidur-lambat-malam-tadi-sebab-tweeting-plus-tengok-korea-tetap-datang-tepat-pukul-8. *baca dalam satu nafas And and, you're talking with the Cik bendahari. *flip pashmina So, i'm the along for this year. Habislah duit korang aku kikis. Muahahaha *evil laugh

Ramai yang datang tadi. Miro, please be jealous. Hari ni aku rasa kitorang awesome. Form 1 this year omey omey je semuanya. Stok suci lagi. Kang dah naik dua tiga tahun, semua macam gangstahhhhh. Ada sorang budak Form 1 lelaki tu kan? Dia boleh berwisel *ayat macam bangla I mean bukan bersiul but berwisel. Without wisel. Aku macam "Budak ni boleh jadi wisel kitorang time kem" Hewhewhew. Kejam much. And then, we end our meeting with muka bahagia macam baru lepas nikah. Hahaha. Takde lah, muka satisfied lah deyyy. And aku balik rumah dengan muka penat and nak tidur. Sampai rumah, buka baju full terus sambung buat taik mata dekat sofa. Sigh........

Bangun je, semangat den jalankan tugas sebagai Bendahari. Ahahaha. And now tergendala sekejap sebab tengah menapak dekat depan pc ni. Hewhewhew. Dah lama tak update kan? Sebab tu pot pet tahap tak ingat. Ahh, kesah pulak den? Blog den. ekau jangan nak banyak ceghito. Baco jo. Well, SPM candi's tak boleh guna pc selalu. Weekend je boleh. Sob sob. Takpe, janji twitter ado. Gua boleh text hari-hari. Tapi tak text pun sebab busy. Ahh, bajet ahh perempuan ni -_____- Ye, saya bajet. Hidup kena lah bajet, nanti boros kang habis duit. Kuikuikui. *muka mintak tapak kasut sekolah Ada sesiapa rasa nak derma? Kalau nak, sila jumpa saya di...... Taknak ahh bagitau. Nanti korang datang masing masing bawak tapak kasut sekolah. Habislah muka saya yang mulus tapi dah burn sebab kawad tadi ni. Once again, perempuan ni bajet.

K lahh. Sebelum aku makin bajet, and buat korang menyampah plus plus baca post ni, baik aku blah nyorok dalam almari. Haha, bajet. dah dah dah. Boiiii.. Assalamualaikum.

2 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life