<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Errr.. Hm, Arghhhh -,-
written on Tuesday, January 31, 2012 @ 6:27 PM ✈

Assalamualaikum and hi.

Err.. Aaaa.. Oooaaaoooaaaoooaa.. *mood kembali ke waktu BM . Ketandusan idea macam time BM. K, hai evelibadi. Hawauyu? Ada sihat? Tala sihat? Haiyaaa.. Lu pigi makan itu ubat maa.. Baru sihat macam saya sikalang. Ehh, saya tipu saja maa.. Saya tala sihat. Batuk sama itu selesema tapi wa tala suka itu ubat. Wa recover sindili. Ni radiasi CNY lah ni. Sampai aku cakap pelat macam itu Uncle Chinese ooo.. Sekarang still raya dorang kan kan? Cakap ya, kalau tak malu je aku nanti. Cakap ya lah wehhh! *gila oo ini olang Semalam dorang pung pang pung pang boom tebaboom boooooooooom depan rumah tu kan ke Chap Goh Mei? Bak kata siapa ehh dekat FB? Hormon dorang tak stabil malam semalam sampai mengganggu ketenteraman masyarakat setempat. *terer pulak karangan aku.. K. Facepunch anyone?

Gabak ahh.. Panjang gila mukadimah den. Tadi kat sekolah kemain terbantut je tumbesaran pengenalan karangan aku. Haihh, nilah yang dikatakan kesan siber. Sila baca macam ni. SI-BER. Bukan SAI-BER. Bahasa baku yee? MBMMBI. Memperkasakan Bahasa Melayu Memartabatkan Bahasa Inggeris. Betul ke ni? Kalau betul, banggan Cikgu Rohaida dapat anak murid macam aku. Mempraktikkan ajaran dia. Cehhh cehhh.. Aku poyo. Sila faham ya, emosi tuan punya blog ni tak stabil sebab cikgu cakap lagi 6 bulan nak SPM *cikgu tipu.. saya tau.. Aku pun dah macam "6 bulan? Whattaaaa tutttturuttuttutt?" Tapi kesedaran nak SPM tu tak menjengah lagi dalam sanubari.

K, nak cerita pasal cuti? K, ingat balik. Jap nak cari dulu memory dalam otak. Bersepah sangat ;p Ohh, jumpa dah. Cuti ni my family holiday dekat Thailand. Pattani je pung. Tapi awesome kebebehh juga. And and, kitorang and cikgu Bahasa Siam sendiri kay? Dia talk talk talk Siam, kitorang talk talk Malay. Dua dua tak faham -__- Cikgu awesome! And shopping sana sini. Yadaa yadaaa.. Sekolah? Humangaihhhhh.. Penat gila babeng. Aku pun termakin aktif pulak tahun ni *padahal nak aktif gila-gila ni . Dengan BSMM lagi, Sains & Math lagi and Ping Pong lagi. Study lagi. Sidang Redaksi dengan Geng Promoter lagi. Tamak haloba betul aku. Takpe, wa sanggup maa.. Sebab nak masuk Uni punya pasal.

Bendahari and Setiausaha. I love them both. Setiausaha best although ramai kata leceh. Aku suka tulis-tulis. Hikhik. So , aku memang excited to the max bila part ada perjumpaan. Semangat! Macam tadi. Sains & Math punya perjumpaan tadi funny gila. Mula-mula macam forever alone je sebab takde sorang pun datang. Sekali, hambekk kau. Gelak sana sini. Jumpa budak petang BSMM pun best. Mereka terlalu-comel-to-the-max-sampai-wa-pun-tergugat-sikit-je-iman. Haha. Kay, apa lagi? Haa~ Hari ni Cikgu Sejarah takde. Tenenenene~ Suka kemain. Kalau tak, memang panas macam duduk dekat Gurun Sahara jelah kan? *fail lah Sejarah aku sebab mengutuk tapi please change yourself cikgu.. Pretty please? And and. I have decided to drop Account cause I ain't gonna understand any of it anymore. Tahun ni punya susah gila nak mati. So, better drop now sebelum drop depan cikgu time ambil result sebab terpampang PRINSIP AKAUN G. So, pray me 9A+ for SPM. Thanks!

And and apa lagi? Err.. tarapapapa I'm lovin it! Mekdeee *meleleh ayaq lioq K, tu je rumusan kali ni setelah sekin lama tidak menjejakkan kaki ke laman blog yang dikatakan cikgu melalaikan pelajar SPM yang nak ambil SPM tahun ni. Faham tak? Tak? Tiada siaran ulangan. Sekian terima kasih. Puhahaha XD K, tu je kot. Boboiii!

*most of the time this year, reaction muka aku macam ni -____-

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life