<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Kem Pengawas
written on Tuesday, February 7, 2012 @ 2:59 PM ✈

Assalamualaikum and hi.

Lamanya tak update? Tapi tapi nobody cares and I don't care cause I know nobody cares. Faham? Tak? Okbai ;p Err.. Kay. Jap jap nak refresh. Okay, got it. Kan last entry aku ada cakap nak drop subject kan? Know what? I ain't gonna drop that subject! Why? Cause I'm not allowed to do so. Arghhhhhhhhh! Hari apa tah but last week lah memang dah ready nak jumpa Pn. Khor nak minta drop. Then, our class teacher dah suruh register SPM. Kitorang yang muka-muka nak drop ni semua menggigil time nak cross kotak Prinsip Akaun. Nak sign pun fikir dua tiga kali but kena sign jugak. *hasrat nak post pasal kem tergendala sekejap. Kesulitan amatlah dikesali Then, aku dengan Mirza pun pergi jumpa Pn. Khor. She said that we can't neither drop nor adding subject.

Harapan aku dengan Mirza macam dah hancur berkecai kecai jadi kepingan-kepingan kecil yang halus dan mulus dah. Then Pn. Khor, our Guru Penolong Kanan Akademik pun campak kitorang punya otak *tolong jangan tiru adegan ini di rumah dalam washing machine campur dengan Fab putih unggul and letak sekali Varnish sebab nak hilangkan kotoran degil dalam otak. Dia wash, rinse and spin. So, hati kitorang yang luluh ni keluar daripada office dengan rasa nak menangis tapi tak menangis pun. Jatuh standard tau nangis sebab tak boleh drop? *facepunch sebab budak ni bajet. Balik tu aku semangat buat formal letter sebab nak drop jugak. PERMOHONAN UNTUK MEMANSUHKAN MATA PELAJARAN PRINSIP AKAUN. See that?

The next day kot, Pn. Yap buat meeting dekat library or so called as Persada Ilmu. Aku rasa kali ni dry cleaning ke tumble dry ke apa ke aku pun tak sure. Otak aku pun rasanya dah bersih berkilat kot. So, kenalah ambil Akaun. Nampak macam terpaksa je. Ehhh, cannot ah terpaksa kan? Kang tak mantap pulak result nanti. So, I'm taking Akaun dengan hati yang terbuka seluas-luasnya. But, kena buat marathon 457km lah. Sebab aku keciciran di belakang. Sedih. So, wish me 10A+ back. Mekasih banyak banyak. So, that's all for dropping subject thing. Terima kasih kerana masih membaca.

Balik kepada agenda asal. Jumaat and Sabtu lepas Pengawas buat Kem Fasa I. It was damn-totally-awesome-to-the-max! So, balik dari sekolah tu, adegan yang biasa muncul tiap kali ada kem. Aku lari naik atas, turun bawah sampai nak tergelincir sebab nak pack barang semua. Mandi lagi. I only have one and a half hours. But, I did it. Awesome kan? Sampai sekolah terus pergi Bilik Seni cause banner Maulidur Rasul yang kitorang kena buat tak siap lagi. Dah siap semua gerak dewan. First activity is Ice Braking with Cikgu Sharizal. Esempians mesti tau apa yang dia buat. "Dalam masa 1 minit, cari kawan yang sama bulan kelahiran dengan kamu" and yada yada yada. Semua jerit termasuk aku. Terus hulang batuk bila aku jerit jerit. Peliks -,-

Then buat team and buat bendera. Aku Group 2. Part buat bendera itu awesome. Bendera kitorang awesome. Moto kitorang? Super Duper Perfect Prefect. Awesome kan? Yahhh, I know it's awesome ;p Then ada Treasure Hunt. Lari-lari satu sekolah and I'm running with a flag cause I'm the leader. First time pergi kem aku leader. Terasa diri awesome sekejap. And kumpulan kitorang tak menang. Sad life. Lepas tu ada OBH. I thought that it was real OBH. Rupanya malam penghayatan. Diorang story part cikgu. K, takde feeling. Kawan. K, takde feeling kot. Parents. K, termeleleh sikit cenonet je. Then, tidur time. Weeeeeeee~ Malam tu sejuk gilaks. Nasib baik aku bawa selimut. Suddenly, bangun bangun! This is real OBH. Saya nak buat pengakuan. Walaupun dah banyak kali buat OBH, the fact is saya akan tetap tutup telinga bagai nak gila sebab cuak kebebehh walaupun tau semua yang kacau itu manusia.

Kak Faz and Kak Eryn gelakkan aku sebab berpeluk tubuh. Puhahahahaha XD Bila fikir balik, aku pun nak gelak. Naik kebas aku malam tu. And and, the most cannot go moment is ada Indian girl in my group berzikir ke bertaranum ke kuat sampai aku pun dengar. Aku tahan je gelak time tu. Puhahahahaha XD Identiti dirahsiakan. Percentage dia cuak kebebehh lebih tinggi daripada aku. K, nak gelak guling-guling lagi XD Habis OBH, tidur. Heaven! Pukul 6.30 bangun. Tak mandi, tukar baju, gosok gigi, cuci muka. Kem nak mandi? Bukan kem namanya tu ;p

Senamrobik. Ini sangat kelakar. Pelbaga gaya yang digayakan oleh Ketua Pengawas. Aku memang nak gelak je tengok Ketua Pengawas tu. K, agak-agak dia baca tak? Kalau baca............. Then, ada ceramah sesi En. Lutfi and Mr. Kugahn. This one mengantuk gila babeng. Aku dah tersengguk-sengguk banyak kali kot. Walaupun buat aktiviti, still mengantuk. Then sesi with Mr. Ravi pulak. This one tak mengantuk pun sebab he doesn't care what did we do back there. Aku sibuk layan lagu dekat phone Suhaiela siap suruh dia urut lagi. Memang ringan badan aku lepas tu. Habis tu, balik. Adegan yang memang isi rumah aku nampak tiap kali balik kem. Tidur. And tidur lagi.

So, that's all this time. See you bila-bila masa lagi. And Esok sekolah. And esok first period is Sejarah. Arghhhhhhhhhh! I'm dead. Bye fellas :)




0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life