<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Kem BSMM 2012
written on Monday, March 19, 2012 @ 9:00 PM ✈

Assalamualaikum and hi.

Lama kan aku tak update blog? Anyone who missed me please put your hands up! Anyone? *krik krik krik* No one? *krik krik krik* Okay, fine. Perasan je ada orang rindu aku -.- Hahaha. K, stop with this perasan thingy. Nanti orang tak suka aku. Muehehehe, perasan orang suka aku je. I know no one like me -___-. *Kak, bila mukadimah nak habis ahh? Bila nak cerita pasal kem?* Haaaa.. Kan dah budak sesat dari planet mana suruh aku cepatkan mukadimah. Well, inilah implikasi orang yang tak reti buat pendahuluan dalam exam buat mukadimah. And and, akulah yang paling lembab update blog pasal kem. Budak pun dah tau dah cerita. Takpe ahh.. Sape teringin nak baca, bacalah. Taknak takpe. *mukasedihgilababeng.jpg*

KEM TAHUNAN BULAN SABIT MERAH MALAYSIA.



Hari pertama: Hari pertama kem is the last day of March test. Paper Sejarah and Add Math ehh? 10% focus on exam. Ni memang betul .Time jawab tu, memang tak fikir apa dah. Fikir kem je. Time rehat memang tak boleh study langsung. Asyik tulis resit je aku ni. Almaklumlah, akak bendahari kan? Muehehehe :D Balik tu, macam biasalah rushing. Sampai sekolah terus pergi Blok F lepas letak barang dekat Dewan Serbaguna. Dewan tu gelap wehhhh sebab takde lampu. Aku pun memang agagagagaga lah en. Belum malam lagi tu. Pergi Blok F handle Pendaftaran. Panjang bebenor budak yang queue depan aku. Nak kumpulan. Habis je bagi kumpulan, jumpa budak yang dah dipertanggungjawabkan kepada aku. Dia sakit. Jadi nurse lah aku sepanjang kem ni. Muehehehe. Wani nak panggil aku nurse Atiqah. Tapi, takpelah. Saya tak minat jadi nurse. Aku jaga budak tu pun sebab ada experience kan? Dah habis segala taklimat bagai tu, budak masuk dorm. *cewahhhh.. padahal kelas je pung ;p* And for the urusetias ni, tidur dalam khemah. Barulah feel kem tu kan? First activity, Ice breaking. Buat bendera semua tu. Tema organ. Barulah BSMM. Kumpulan 7 buat mata. Bersinar mata dia tauuuu. Lepas tu makan. Sedap pulak kantin ni masak. Kenyang je aku makan malam tu. Then, Malam penghayatan. Ni yang best ni. Tutup mata, off lampu. Gelap. Ramai yang tanya akak, ni burung hantu ke? Ni OBH ke? Budak lelaki group aku takde feeling. Siot lah korang. Except -identiti dirahsiakan-. Aku psycho dia, dengan aku aku sekali meleleh. Then, ada budak mana tah. Dia meniarap dekat rumput. Aku pun datang bisik dekat telinga dia "Adik, adik baring atas apa tu?" Hambekkk kau. Melompat dia. Aku dengan Mirza dah gelak-gelak dah kat tepi. Habis Malam Penghayatan, Treasure in The Night. Market kan nama? Alaaa, macam explorace tu. Group aku cover lilin memang......k, hahahahaha  XD Then, Campfire! Awesome tu the max! Cikgu Khairiah and our akak pengerusi, Wani nyalakan api pakai obor. Macam Olimpik you know. Then, api pun kemain besar. Aku kat tepi dah muka jakun je. Heiiii, first time okay. Then, ada nyanyi-nyanyi bagai. Lepas tu tidur. Urusetia tak boleh tidur lagi. Urusetia yang lain siap order maggi lagi. Aku pun perut dah macam orang buat parkour je. Tapi, maggi. SPM. Cannot eat maggi. Tahan je lah. Malam tu sebab ngantuk punya pasal, kitorang lenjan tidur dekat bawah blok tu. Atas simen, tanpa alas. Pedulik hape aku. Janji dapat tidur.


Hari Kedua: Bangunlah wahai adik-adik sekalian. And and, part paling kelakar pagi tu. Geng Form 5 tu kejutkan budak-budak pakai lagu. Lirik dia lebih kurang cenggini ahhh. Ehem.. "Bangunnn tidur~Tidur lagiii~" Cenggitu lah. Cool je dorang kejutkan budak. Lepas tu, senamrobik. Macam biasa poco-poco harus ada. Chicken dance pun sama. Then makan. Lepas tu PC Time! Bella, Zulzikril and me ajar PC patah kaki. And-aku-tah-hape-hape-yang-shot-dekat-kepala-sampai-tak-pass-buat-buku-sila. K, ini malu ye -,- Diorang yang lain semua pass buku sila. Habis PC Time, ada Morning Track. Tapi aku tak ikut. Stay sekolah kena ready untuk OPS Danger. Gempak kan nama? Kan kan? Best kot time ni. Aku jaga halangan meja hape tah nama dia. Best je suruh budak masuk bawah meja. Tapi sebab aku best je suruh budak masuk bawah meja tu lah aku kena balik. Lagi-lagi dengan Form 5. Tepung masuk mata, mulut semua. Budak-budak pun siap panggil aku Joker, Meet Uncle Hussein. OPS Danger ni terbalik pulak. Peserta kenakan urusetia. Adik-adik tu siap perli aku lagi. "Akak, cantiknya akak" . Okay, mekaseh ;p Habis je tu, kemaskan balik apa yang kitorang sepahkan. Aku dah macam hape je. Duduk bawah pokok dengan muka Joker sambil gulung tali rafia -____- Macam spooky je. Malam tu ada Talentime. Malam tu aku tak focus langsug dekat persembahan kot sebab lelap. Muehehe ;p Then budak masuk tidur. Kitorang pun masuk tidur. Tak lama lepas tu bangun balik. OBH. Part yang paling........... hahahahahahahahahahahahaha XD *gelak sampai nangis* Time OBH tu pun aku memang silent laugh dah. Time tu pun aku jadi mangsa dek adik-adik Form 1 ni. Adoiii.. Part tak boleh blah, adik -identiti dirahsiakan- tak percaya aku manusia. Adik, akak bukan Danny Phantom ehh? Tukar jadi manusia, setan sesuka hati. Hewhewhew :D


Hari Ketiga: Tidur sampai terbabas babas kari baba's. Last day kem. Biasalah tu. Pagi tu senamrobik. Tapi muka semua macam cucur adabi yang dah lemau, lembik, liat segala bagai dah. Then, sarapan. Lepas tu kawad. Likelikelikelike. And and, budak group aku most of them dah tau basic. *mukabangga.jpg* Habis kawad, kitorang pulak kawad. Habis kawad, Water War. Weeeeeeeee~ Main air. Aku sanggup habiskan air Mirinda semata-mata nak botol. Hahahaha XD Senjata kan? Time ni jugaklah kena satu baldi, satu besen, satu botol, serba satu pun boleh. Satu Malaysia pun boleh. Kot. Then, plan kenakan Pengerusi and Naib Pengerusi. Best moment. Muehehehe ;p Habis tu, kemas kawasan sekolah. Lepak dengan budak group 7 kejap. Then ada penyampaian hadiah dalam hujan. Then urusetia again kemas sekolah. Then balik. Then tidur. Then cuti. Then, bye. Hahahahaha XD  


Best moment ever. 
Tahun last pergi kem.
Tahun last jadi urusetia.
Peserta kem tahun ni memang awesome to the infinity. Hehehehe.
I just love BSMM SLY 193 ESEMPI so much 




0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life