<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Long time no see
written on Wednesday, April 11, 2012 @ 12:53 AM ✈

Assalamualaikum and hi.

Long time no see. Sigh..... *1 minute later* ... *10 minutes later* *check notif pesbuk yang Amira spam* K, idea hilang just like a puff of smoke. Ehhh, betul ke idioms aku? Salah kang mampus teacher marah sebab MBMMBI aku tak betul. *check notif* MasyaAllah. Dari tadi aku kena spam. Nikmat wehhh! RT @atiqahbari: @OhhAmiraaa besh kan awarks? Bhahahahahahahaha XD #UndangUndangTwitter bash orang yang buat hastag dekat Facebook. Sini bukan Facebook tapi blog so tak kena bash. Muahahahahaha XD Woii! Yang kau lari tajuk ni apahal? Sukantara baru habis tadi. K, aku meroyan. Salahkan Amira. Ehhhh, k. Kesian kau XD

Sebulan tak update blog. Fuyohhhhh :O Aku belajar bhaii *mukabatak.jpg* *cough* Belajar ehh? Alhamdulillah. So so so so banyak gila babun jadian cerita yang aku kumpul buat jeruk. Hari tu kan? Macam korang tau bila. Hahahaha XD Takde lah, 31 March hari tu kitorang ada kawad. Peringkat sekolah. Conclusion: BSMM Puteri dapat Naib Johan. Dapat piala tu. Amaghzing. Daripada Form 1 aku masuk tak pernah pernah dapat piala sekali dapat pulak tahun ni. Pengetua awesome balik. Hoho. So, that's the last kawad yang aku masuk. Daerah tak masuk atas alasan yang sangat munasabah dan bah bah bah. Hahahaha XD *reply comments* *buat Milo* Gila tertangguh entry aku. Sama je macam buat essay. 1 essay 3 hari baru siap XD Pelajar bersemangat wawasan 2020 kan?

Lepas tu apa lagi ehh? Ohh, March exam. Start this year, kitorang ada Anugerah Kemenjadian bla bla bla~ Aku tak ingat. Yang aku ingat, kita kena capai target setiap subject. That's all. And and and aku dapat anugerah for Add Math. Subject yang paling ZXCVBNM tu pun boleh dapat but the others? K, taknak cakap. Hampa den -.-'' The one and only. Then, life go on as usual. Ohhh, Suhaiela ada nama baru. Kitorang panggil dia Ikan Yu sebab ada budak Cina tu suka tanya mana Su? Dia panggil Su ikan yu. Muncullah scandal Ikan Yu and Sharkboy yang direka oleh kitorang. Start dari hari tu, aku selalu kena buli dengan Su. K, Su. Aku redha. Hahaha XD

Then, tadi ada Sukantara. Tapi aku tak join sebab aku duty. Malam tadi kan hujan so pagi tu padang lecak so kitorang kena buka kasut so semua terjengket-jengket sebab geli semacam. Hahaha XD Duty is awesome dibawah panas terik. Fortunately, baik untuk kesihatan. Vitamin D tu. Then masuk kelas. Ingatkan belajar. Aku yang semangat wawasan 2020 ni bawa buku teks tapi tak belajar pun. K. Kitorang bersidang untuk Dewan 5 Amanah dekat belakang sambil berorigami. And suddenly Mirza betulkan dia punya cermin tingkap and ngilu gila babun jadian wehhh. Aku dah errrrrrrrrrrr.. -.- Lepas tu tak pepasal aku pergi nyanyi "Mengilukannnnnnnn~" Aku pun taktau kenapa aku nyanyi. Then bersepai gelak tawa yang berdekah kah kah di belakang. Bhahahahahaha XD

And kitorang terus berorigami. And gril tingkap aku lawa je ada origami. Ada kucing 4 ekor, ada kertas macam spring tu *mende tu?* Then, petang tu ada duty lagi. And, adik Mira si Izzat Amir tu dah jadi serigala jadian sebab kakak dia tak duty petang tu. Siap jadi tukang gunting rambut serigala jadian. Boleh buat layer pulak tu. Dorang sangat kelakar. Jelly ehh Mira sebab kau takde? Muahahahahaha XD *evil laugh* Habis duty petang, serbu kantin tapi air teh habis. Hancur luluh hatiku :'( Balik tu terik gila wa cakap lu. Mata aku dengan Arin pun dah sepet macam mat cina celup. Ada ke mat cina celop? Hahahaha XD So, that's all for now. Nanti next month ke baru update. Berdisiplin kan? Mana boleh selalu update blog. Erghhhh.. *sila smackdown atiqah sekarang* K, bye. Before that tengok gambar dulu. Assalamualaikum. Jap jap. Aku suka Mirza punya introduction essay ang pasal incident that change my life tu. Memang menusuk ke sumsum tulang lah. Hahaha. Teruskan usaha Mirza kau yang tak berapa suci tapi murni sangat tu. K, bye. Assalamualaikum.

KRK forevohhhhhhhhh!

Kawan-Kawanku Gangster 

Peace (Y)

Us!

Implikasi Amira tidak datang duty petang. 







0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life