<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Tak semua baik itu baik, tak semua buruk itu buruk
written on Tuesday, April 24, 2012 @ 8:34 PM ✈

Assalamualaikum. Annyeong. Suhaiela sungguh menawan macam gambar atas ni. Ehhh? Tapi yang atas ni comel. Suhaiela menawan. Tak sama. Hahahaha XD K, kang mengamuk dia lagi kang aku mention dia dekat blog ni. Suhaiela, jangan baca doe. So, short post only. Busy gila aku sekarang ni. But, last week memang hectic habis lah. Homework aku belambak gila babun jadian. Why? Why must have homework? Why u gimme hw teacher? Wae? Naega wae? *feeling gila aku* K, forget it ._______.

So, aku busy cari orang yang nak beli gambar. Nama aku tak kenal, muka setakat tengok dekat gambar je then main tanya orang "Ehh, ping pong kan? Nak beli gambar?" "Nak beli gambar tak? RM3 je." Sekali tersalah orang, malu je aku. Rasa nak sumbat kepala dalam.... dalam pencil box. So, hari Rabu tu time perhimpunan cikgu buat pengumuman. "Blablabla... Yada yada yada. Esok kita akan terima kunjungan daripada seorang deejay radio terkenal. Siapa yang nak berjumpa sila beri nama." Aku and Suhaiela semangat. Mirza, Nana and Wani main-main. Tapi Su take it serious. Dia bagi nama kitorang.

Jumaat. Kitorang masuk dewan. Wuuuuuuuuuu~ She was so damn awesome, gorgeous, funny and else. She is Serena C. Mix deejay. Lawaaaaa gila wa cakap lu. Aku pun dah macam ni...........
Then she talk talk talk about her experiences. Aku pun tengok dengan muka yang sangat amazed. Then dia ada try suruh someone jadi deejay and dia jadi artis. Lionel offer himself. He's the deejay and she's the Madonna. This Malaysian Madonna is freaking awesome! Pukul 1 habis sesi temuramah cause dia kena pergi fashion show. Aku keluar and Echa lari pergi dekat Suhaiela tanya nak pergi kem free dekat UNISEL tak? Su setuju lepas Nina ajak gila-gila. Aku pun pergi.

Jumaat. After school. Pergi UNISEL. Naik bas. Sampai UNISEL. Me and Su were roommates and we and Lynn and her gang were housemates. Wuuuu~ Malam tu ada teater Step by Wicked Step. Aku semangat buat note dalam gelap sebab Ummi kata esoknya ada test. Esok, aktiviti. Belajar. Science is fun. English is awesome. Malam. Tidur. Esok, I love Math. Balik. That's all about UNISEL. Sigh............ 
*my expression bila ada budak tanya kitorang apa perasaan kitorang kalah -..-*

Malam tu demam and batuk. And aku tak dapat pecah rekod tak pernah ponteng sekolah. Isnin tu cuti. Tuition pun tak pergi. Pagi tu aku bangun terus mendapat "Tika menipuk!kte na dtg tpi x dtg pun.cesian mirza sorang2.ko demam kew?" Langsung aku dah kena menipu pagi tu. Bahasa apa kau pakai wehh? Bahasa campuran sabahbah, jepun semua kah? Kesian Mirza forever alone. Tapi hari ni kau tak forever alone kan kan kan? Aku ada kan kan kan? Kesian kau semalam tak siapa nak teman kau gelak. And that rugi moment bila time aku tak datang, time tulah ada gaduh besar. Rugi tak dapat tengok :/

So, that's all. And I only made videos at UNISEL. Gambar? Sigh.......... You can search at my Youtube channel. Search for Nurul Atiqah. Bye guys. Annyeong

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life