<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Graduation Day
written on Sunday, October 21, 2012 @ 1:47 AM ✈

Assalamualaikum wbt and annyeong.

Finally aku dah grad. Oh bahagianya rasa. Tapi SPM tak lepas lagi. Feeling grad tu terbantut kejap. So, pagi tadi aku dah grad. Oficially. Tapi lusa sekolah balik .__. Datang sekolah pagi tadi terus pergi pakai jubah. Aku dapat yang baru. Lawa lah pulak warna hijau tu. Menyesal kutuk sebelum ni. Lol me :P Dah siap pakai, queue up dekat luar. Walaupun cikgu kata jangan bawa camera, phone, air etc etc, aku bawa jugak. Aku bawa phone and camera. Tu okey lah sebab aku gantung guna strap. Kipas dengan jarum peniti aku main selit je. Haha tak senonohnya =,=

Lepas tu perarakan masuk Anjung Seri Anggerik. Fuhh nervous gila time tu. Lepas tu ada ucapan yada-yada-yada-aku-malas-dah-nak-taip and turn aku nak naik pentas ambil sijil. Seriously nervous time tu. Jubah aku nampak kelakar je sebab penuh dengan phone-camera-jarum-peniti-and-kipas-moustache-aku tu. Nasib baik tak jatuh atas stage. Kalau tak malu je. Lepas tu sambung duduk balik and yada yada sampai tiba-tiba budak India kelas aku kecoh sebab ada cicak dekat baju Kavipria. Mesti cicak tu suka dengan bau dia .__.

Lepas tu, jeng jeng jeng! Suhaiela bagi speech! Aku dekat tempat duduk dah macam apa je lagi lagi part Esempi tu. Suhaiela macam nak sebut E-sempi tapi dia sebut Esempi. Fuhhh~ Habis je dia bagi speech, aku dah tak berminat nak dengar. Lewls~ Then Pengetua merasmikan Alumni Esempi. Rasmikan ke? -.- Yang pasti start next year aku jadi alumni. Hehehe. Habis je segala ucapan tu, dah boleh berarak keluar. Kitorang terus tangkap gambar. Hoho. Aku jealous dengan Mirza sebab dia dapat a huge bouquet of flowers from ibu dia. Jealous much .__.

Dah habis dorang tangkap gambar dengan parents dorang, kitorang tangkap gambar sambil baling topi. First attempt jadi. Sikit. Second attempt, semua macam nak campak topi ke depan. Ada yang macam nak baling shuriken dah XD Dah habis kitorang camwhore dekat stage duduk macam permaisuri je masing-masing. Hahahaha dah kerusi tu macam kerusi raja. Lepas kitorang dah puas hati tangkap gambar, kitorang pergi pulangkan jubah and makan! Lapar gila time tu =,=

Habis makan, aku and Hazwani pergi sekolah rendah nak tengok adik-adik kitorang sukan. Kitorang jalan kaki pergi sana .__. And ada dua ekor anjing sepanjang perjalanan. Kitorang punya cuba sedaya upaya taknak bagi anjing tu kejar XD Sampai sana, nampak ada orang jual ais krim potong tu, aku dah "Nak aiskrim. Nak aiskrim.". Masuk je dalam sekolah, aku nampak ibu. Dia pun datang tengok adik. Weheee~ Lepas tu aku dengan Hazwani pun pergi beli aiskrim. Tak sampai 5 minutes, aiskrim aku dah habis. Lol me :P And kitorang jumpa Farah, Atyra, Fatin, Ezzer and Naim. Semangat dorang datang.

And kitorang jumpa Cikgu Rozana. Awhhh rindu cikgu sangat-sangat. Dah lama tak jumpa cikgu ;A; Habis je acara sukan tu, kitorang pun balik. Balik tu memang macam biasa aku terus tidur. Tapi hari ni tak lama. Biasanya lama. Baguslah tu. Esok dah kena start study balik habis-habisan. Empat hari ni study tak masuk sebab letih rehearsal =,= Esok dah boleh study dengan hati yang  tenang untuk dapat 10A+! Aku rasa ni last post kot. Hiatus mode turn on. Dah tak semi-hiatus dah. Hiatus terus. Tinggal 2 weeks je lagi. 28 November nanti post balik. Hoho.

Aku macam lawa pulak dalam gambar ni. Lewls~

I'm the queen of silly face XD

SMASH'M dah graduated!

Tengoklah betapa kelakarnya gambar yang ni XD

Gonna miss this class so much :'D

The queens of SMASH'M

Ppyong.

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life