<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Untitled?
written on Sunday, October 14, 2012 @ 3:36 PM ✈

Assalamualaikum wbt and annyeong.


JB dengan Yu Jin. Oh rindunya dengan Dream High.
Hai. Bestnya cuti. Seminggu cuti. Sangat-sangat best. Tapi cuti pun kena belajar jugak. SPM lagi 22 hari. Ya Allah, cuak gila. Tapi best jugak cuti sebab duduk dekat rumah aku belajar. Kalau aku pergi sekolah mesti berborak je kerja. At least cuti ni aku belajar lah jugak. Tapi tak best jugak sebab tak dapat jumpa SMASH'M. Berapa banyak tapi lah ni? -.- And aku tak percaya aku belajar lebih empat jam sehari .__. Ni mesti baru dapat kesedaran nak SPM.

Ren from Nu'est tu lelaki eh? Seriously aku baru perasan Ren tu lelaki. Selama ni aku ingat dia perempuan. Patutlah rasa pelik je sebab JR, Aron, Minhyun and Baekho tu memang lelaki. Tapi bila tengok Ren.. "Dia perempuan ke lelaki?". Seriously time tengok Nu'est perform dekat Mubank or Inkigayo, dia nampak macam perempuan. Lepas tu semalam aku beli epop and ada Nu'est. Aku tengok takde sebijik pun macam Ren sebab semua hairstyle macam lelaki. Aku cari then nampak Ren. That time lah aku perasan Ren tu lelaki -.- Lepas tu aku search profile Nu'est. And Ren lelaki -.- Ren memang cute guy with metro sexual charm -.-

Sebenarnya, bukan sebab ni aku nak update blog. Aku nak cerita pasal budak yang kena tinggal dengan mak dia dekat Giant tadi. Tadi aku pergi Giant sebab nak beli hands-on Chemistry. Reference book aku takde experiment and it sucks. So, aku kena beli hands-on. So, dah alang-alang pergi Giant, pergi beli barang dapur sekali. Giant tu dah lah crowded and ruang antara satu rak or lane or whatever benda tu dengan satu rak tu kecik gila. Boleh muat satu trolley je -.- Tak macam Tesco. Luas je. Nak duduk pun boleh. Oh percayalah aku pernah duduk sambil nak pilih mana satu mayonis yang nak beli. Lol .__.

So, lepas dah beli barang dapur tadi kitorang naik first floor pergi e-Book. Time naik escalator tu aku tak habis-habis "Woahhh! Rilakkuma! Woahhhh! Comel gila!". Lol me -.- A Rilakkuma maniac. Aku pergi beli buku and adik aku pergi urut-urut badan dia dekat kerusi Ogawa yang masuk seringgit tu. Lepas beli buku kitorang pergi makan KFC sebab dah tengah hari and kitorang lapar.

Kitorang pun makan dengan happy dan penuh menikmati ayam tu bila tiba-tiba ibu kata "Cuba kau tengok budak baju merah tu. Dia tak perasan pun dia kena tinggal dengan mak dia." Aku pun toleh. Patutlah kena tinggal dengan mak dia. Leka tengok Boboiboy or Upin Ipin dekat Speedy tu. Aku tengok je. Rasanya lepas tu dia perasan kot mak dia tak dia. Dia pun pusing-pusing area section yang jual PSP, PS2 segala tu. Lepas tu dia pergi main dekat escalator tu dengan Angry Bird dia -.- Aku cuak je kot-kot baju dia ke tersepit dekat ruang escalator tu. Lepas tu dia naik balik. And dia masuk dekat KFC. Dia pusing-pusing je sambil main dengan Angry Bird dia.

Lepas tu selang beberapa meja daripada meja kitorang tu, ada Chinese couple tengah makan. Apa yang kelakarnya budak tu tengok je Cina tu makan .__. Aku terfikir takkan mak dia tak perasan anak dia hilang? Lepas tu dia pergi dekat semua orang dalam KFC tu tengok kot kot tu mak dia. Aku rasa macam nak pergi cakap dekat dia je yang mak dia dah tinggalkan dia. Tapi kalau aku cakap, aku rasa budak tu mesti menangis and melekat dekat kitorang sebab aku rasa budak tu jenis yang akan stick dekat orang macam gam. Lol -.-

Dah habis dia pusing-pusing satu KFC tu dia pergi Speedy balik tengok Boboiboy. Whattaaaa? Budak ni pun takde perasaan agaknya -.- Dia boleh relax lagi padahal mak dia dah hilang. Aku tak dapat bayang kalau aku macam tu. Mesti aku menangis. Kot. Tapi sekarang kalau hilang tak jadi apa pun. Panik 2 minit lepas tu call tanya dekat mana. Hahaha.

Baru aku ingat yang dah dekat sebulan aku tak siram Myungmyung aku. Patutlah dia tak beranak-pinak. Tapi dia jenis beranak-pinak ke eh? -.- Take note yang Myungmyung tu sebenarnya pokok kaktus. Nama Myungmyung tu aku dapat bila baca Love > Hate Nana Johari. Fanfic tu superb. Sangat sedih. Dah macam tengok Secret Garden je. Hari rabu nanti baru sekolah. Nanti mesti terus sistem blok. Lepas tu graduation. Bestnya. Rasa macam taknak ambil SPM sebab dah grad. Hoho :P

Ppyong.


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life