<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Ex-student post
written on Thursday, November 29, 2012 @ 10:23 PM ✈

Assalamualaikum wbt and annyeong.



Finally SPM is over. Time for freedom bebehhhh! Actually aku habis semalam lagi. Finally dapat update blog balik. Lepas ni nak update blog selalu pun boleh. No more homework, no more school! Hoyeaahhhhh! That kind of feeling bila habis sekolah memang tak boleh describe. Semalam time keluar je dewan tu memang rasa nak menjerit je. Semalam. Aku rasa aku excited sangat kot nak habis exam sampai aku lupa nak bawa slip kemasukan tu. Pukul 11 pengawas tu dah panggil nak masuk, so aku pun nak ambil lah semua barang sekali tengok slip takde. Aku dah cuak dah. Nilah padahnya terlebih excited nak habis sekolah sampai tak check kertas yang aku keluarkan malam tu -.-''

Semalam kertas Akaun. Rasa macam dah tak peduli dah betul ke tak apa yang aku jawab janji jawab. Tu pun paper 2 tak sempat. KKK tak balance pun dah tak kisah dah. Lol me .__. Tapi bila habis je memang fuhhhhhh hilang beban selama ni. 11 years pakai school uniform. 5 awesome years. KRK, KRK after PMR, SMASH'M, 4A and 5A. Seriously I'm gonna miss that. A LOT.

Lepas ni bolehlah aku tengok kdramas selama yang boleh tanpa gangguan homework yang memanggil untuk disiapkan tu. Macam-macam yang aku nak buat sampai taktau nak buat yang mana dulu. Tapi first thing yang aku buat hari ni, kemas bilik. Like seriously, bilik aku dah macam rumah kongsi tikus je. Penuh kertas and buku dekat lantai and atas katil. Daripada tengah hari sampai dekat nak Maghrib tadi aku kemas bilik. And the result is banyak kertas yang akan dijual. Kaching kaching. Yelah, next week back to back dua hari keluar. First, jamuan kelas. Then outing SMASH'M. Dah ah kewangan sangat sangat........

Hari tu aku check UTP punya result. Sekali dapat. Dapat. Aku dah macam "Yayyyyyyyy! Ibu! Dapat bu! Dapat!". Dapat interview baru. Bukannya terus dapat masuk. Tapi tu ah, kak King kata interview dia in English. Aku tulis bolehlah kot proper English, tapi speak in English? Maigoddddddd! Kalau ada skrip memang aku speak fluently lah. Tapi kalau takde memang tergagap lah. Minta-minta lah okay nanti. So, means lepas ni aku kena practice speaking. Tak boleh duduk lenggang kangkung tengok kdramas je. Lol me.

So lepas ni aku ingat nak kerja. Cari duit. Simpan duit. Tapi next week kot baru cari. Time outing dengan dorang. Ajak Su si ikan yu kesayangan aku tu. Lol su. Lepas ni dah tak boleh dah dia nak berpervert-pervert dengan aku, dah tak boleh nak kutuk aku dah, nak wrestling-wrestling dah. And lepas ni aku dah takde dah tukang urut free terhebat dah. Kalau tak dia yang selalu urut belakang kitorang semua. Semua sakit belakang study je kerja :p

Before and after. Finallyyyyyy

This much of papers and books to be cleared.

No more school time table after this.

Ppyong. Assalamualaikum.




0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life