<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
Lama Tak Jumpa?
written on Wednesday, May 15, 2013 @ 10:44 PM ✈

Assalamualaikum wbt and annyeong.

Lama tak jumpa aka long time no see. Ayat yang sama dalam previous post. Blerghhhh taring dah tumpul. *facepunch* Lol macamlah aku menulis hebakk sangat kan? And again dah sebulan tak update. Mana taknya. Hari-hari pukul 9.30 pagi kerja sampailah 12 jam berikutnya. Balik mandi, makan, on laptop, twitter, kdramas again and again. And a bit of sewing too. Well, I've start some business dengan ikan yu kesayangku. Tapi postponed kejap. Ikan yu aku kan dah sekolah balik. Form 6. Fighting Suhaiela! Aja aja aja! *gaya Tae Yang dalam bvs*

Tapi sekarang aku dah berhenti kerja dah. After 4 months. Fuhhh tak sangka aku bertahan lama dekat kedai tu. No more sapu tahi tikus habuk dan sampah dah for sure. No more cap jari and dengar mesin tu kata "Thank you" tak pun "Sorry, please try again". Hari ni memang duduk rumah. Rasa macam best gila dapat spend time dekat rumah. Dapat baca surat khabar. Don't laugh. I do read newspapers everyday. It's a must. Dapat tengok TV. Dapat tengok Masterchef. Lol.

So, hari tu result Form 6 dah keluar and I'm not qualified. Alhamdulillah. Tak minat aku nak sarung baju sekolah balik. And result matriks pun dah keluar and aku diterima. Alhamdulillah ya Allah. Aku mintak and dapat. Tapi part tak best tempat yang aku bakal dicampak tu. Guess what? Dekat Johor kot. Kat Tangkak nun dekat dengan Gunung Ledang tu. Aku punyalah mintak dekat Penang, Kedah and Selangor sebab nak dekat dengan ibu and dekat dengan kampung which mean dekat dengan ayah sekali dia campak aku pergi Johor. Mintak utara dapat selatan. Yang lain semua tercampak kat utara, tapi aku dapat selatan.

Tapi best news nya, aku tercampak sekali dengan Hang Li Ja kesayangan aku si Mirza tu. YAYYYYYYYYYYY! At least kalau aku pergi pun, aku ada supporter dekat sana. Ada inspiration nak suruh aku fokus study. I'm just lucky to have her there with me. But I'm sure gonna miss my ikan yu. But, aku nak tunggu upu dulu. Sebab takut matriks ni tough sangat untuk aku handle. Takut tak terbawa kang haru hidup wehhh. Tapi upu ni pulak kemain lambat keluar. Bilanya nak keluar pun aku taktau. Bagilah hint lagi. Ni cakap minggu ketiga bulan Mei. Gila tu wehhh. Dah nak dekat masuk matriks tu.

Although aku tak sure lagi nak pergi memana, tapi barang semua dah ready nak beli dah. Memandangkan kedai aku tu *aku punyalah sangat kan* murah tahap dewa barang dia, semua yang aku nak beli aku dah letak tepi dah. Tinggal nak pergi beli je esok. Sabtu ni ingat nak keluar dengan Su nak beli baju apa semua sebab she knows best pasal apa yang match dengan aku. Memang kalau baju ke apa aku consult dekat dia je. Tapi aku rasa bukan takat baju je aku consult dekat dia, mostly everything aku consult dengan dia. Whether nak beli ni or not pun aku tanya dia. Kengkadang aku nak beli stuff yang aku tak perlu then aku tanya dia "Su, I should buy this or not?" then dia confirm kata "No you shouldn't. Kau jangan nak membazir. Simpan duit kau.". Lol aku boros jugak okay. Tapi bila tengok bebenda comel je k macam kat Daiso and Popular tu. That is why she's my best friend among all the best friends I've got.

K, that's all I think. I really really hope aku dapat apa yang aku nak untuk upu nanti but still kena buat istikharah jugak. Kena choose the best. Ni bukan main-main lagi. Ni bukan zaman nak huhahuhahuha lagi. Till then, adios.

Iron Man 3 rocks! Watched it alone in the cinema totally rocks!


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life