<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4614558576586924790\x26blogName\x3dHORRIFIED+VEIL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itsonlymyblog-horrifiedveil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2612771148591426887', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ahjumma ~

Atiqah. 20. A textile student. Panda Tao ♥ + follow




A Fashion Story

과거 :
AD. DL
written on Friday, November 1, 2013 @ 5:18 AM ✈



Assalamualaikum wbt and annyeong.

Fuhhh okay. So, how was your day? Lol aku tanya tengah pagi-pagi buta and of course time ni semua tidur. I can't sleep. Please ask me why. *budak yang menyampah dengan tuan punya blog pun tanya kenapa* "Why?". Lol Mian. AD. DL. Ni bukan acronyms nama boyfriend aku ke hape ke sebab aku takde boyfriend kecuali Myung Soo dengan Tao je. Lol :P Sesiapa student UiTM mesti susah hati, gundah gulana, seperti cacing kepanasan, resah gelisah segala macam perasaan lagi lah yang korang belajar time SPM tu sebab hari ni 1st of September, result keluar.

Beberapa jam yang lalu aku pun on lah laptop sign in segala social networks yang ada. Sambil tengok Running Man, sambil tulah aku scroll timeline dekat Twitter tu. Sekali tertancap dipandangan mataku tweet daripada housemateku Dhania. Apa lagi terus stalk profile Dhania then tengok dia dah dapat result dah. Aku pun pelik sebab patutnya dapat hari ni kan? Pukul 9 nanti kan? Aku pun tanya. Belum sempat Dhania balas aku dah buka email dah. Punya terketar tahap tak hengat aku punya tangan sampai nak type pun tah berapa kali backspace tah. Time nak buka, time tu jugaklah line internet ni jadi macam biskut Chipsmore. Kejap ada kejap takde. Sabar jelah kan?

Dah buka dah ni. Aku punya terketar sampai tah hape hape yang aku tekan kat situ. Padahal nak buka je ni. Dah buka dah. Dah tengok dah....................*menggigil*............ AD (DEAN LIST). Terus bagitau ibu. Menggigil tak habis lagi ni. Baca balik kot tetibe kero ke mata sebab menggigil punya pasal. Aku tengok table yang bawah tu dulu. Betul lah tu. Ya Allah memang alhamdulillah sangat. Tak sangka sangat boleh dapat dekan. Memang tak expect pun nak dapat dekan sebab aku study pun last minute jugak rasanya. Plus depressed lagi. Dengan Physics yang rasa macam nak tanam kepala dalam tanah macam burung unta je. Tapi dapat. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Lepas tu terus call ayah. Lepas tu bagitau Ikah. Then congratulate Dhania. I was like bersyukur sangat-sangat. Dah lah waktu-waktu genting nak exam siap boleh bermovie sakan lagi. Balik rumah lagi. Pergi shopping lagi. Memang fuhhhh lepas segala beban. Bila dapat dekan ni, tak sia-sia stay up memalam sebab siang selalunya tidur je. Tak sia-sia Dhania selalu bagi support suruh study, jangan movie je manjang, jangan tidur je manjang. Lol I love you Dhania. Why can't we stay dekat rumah 54 tu sampai habis diploma?

So, for those yang dapat dekan tu, congratulations. All your effort is finally paid off. For those yang tak dapat dekan tu, keep it up. Next sem ada lagi. It's true that some might say "Kau dekan takpe ah. Cuba kau ada kat tempat aku?". Well, takkan nak cakap padan muka kot kan? Itu je yang mampu kita cakap. So, next sem dah tak boleh riang ria suka suka je. Kena maintain the grades. Barulah dapat ANC. Bestnya kalau dapat. PTPTN separuh je bayar. Lol :P So, that's all from me. Selamat menunggu result, good luck UiTMians!

Assalamualaikum.

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life